دوره های آموزشی آکادمی سیتی نت را بشناسید.

در آکادمی سیتی نت، دوره‌های ارائه شده بهترین و به روزترین محتوا را به دانشجویان ارائه می کنند. امکان ارتباط بین مدرس و دانشجو پس از دوره نیز فراهم می‌باشد. پیشنهاد می شود دانشجویان در دوره های حضوری ثبت نام کنند تا مطالب و عناوین درسی دوره به بهترین شکل ممکن منتقل گردد تا خروجی با کیفیتی از دوره حاصل شود. در نتیجه شرکت در این دوره‌ها سبب توانمندسازی دانشجویان و تسهیل فرآیند ورود به بازار کار را فراهم خواهد آورد.

از جهت دیگر با توجه به گستردگی مخاطبان و پراکندگی آنها در سرتاسر کشور امکان برگزاری دوره به صورت غیر حضوری بر بستر آموزش آنلاین نیز فراهم می‌باشد.

بازار هدف در آکادمی‌سیتی نت، دانشجویان، علاقه‌مندان به حوزه‌های ذکر شده، کارمندان و فعالان حوزه گردشگری (مخصوصا آژانس‌های مسـافرتی) می‌باشـد. به روزبودن محتوای آموزشـی، امکان برگزاری حضـوری و آنلاین دوره‌ها، برگزاری برخی دوره‌های تخصصی ناموجود در بازار و مقرون به صرفه بودن هزینه دوره ها از جمله مزیت‌های رقابتی می‌باشد.

آموزش فیگما

فیگما یک ابزار قدرتمند در زمینه طراحی رابط کاربری UI و تجربه کاربری UX  است که در زمینه های مختلف از جمله تولید محتوا و طراحی سایت و اپلیکیشن فوق العاده کاربرد دارد . در این  دوره بطور کامل به یادگیری این ابزار قدرتمند می پردازیم .

نحوه اضافه کردن گرید و ستون در فیگما

قبل از شروع طراحی، بهتر است به صفحه تان گرید (grade) اضافه کنید. این گریدها به شما کمک می‌کنند هم ترازی محتوا را برای صفحه خود ثابت نگه دارید. شما می توانید گرید را به فریمتان اضافه کنید و آن را سفارشی نمایید. به عنوان مثال، من برای این پروژه 12 گرید را ترجیح می دهم چون قرار است وب سایت طراحی کنیم.

  • فریمی که می خواهید گرید بندی کنید را انتخاب نمایید.
  • گزینه Layout Grid را از پانل سمت راست انتخاب کنید.
  • Columns را روی 12 بگذارید.

 نحوه اضافه کردن تصاویر در فیگما

 

نحوه اضافه کردن تصاویر در فیگما

شما می توانید عکس ها و تصاویر مختلف را از یک منبع آنلاین یا از کامپیوتر به صفحه تان اضافه کنید. تصاویر بخش مهمی از روند طراحی وب سایت به خصوص برای بخش نویگیشن را به خود اختصاص می دهند.

خب، حالا بیایید با یک لوگو را به عنوان اولین تصویرمان به صفحه اضافه کنیم. برای اینکار سمت چپ بالای صفحه عکس مورد نظرمان را به صفحه اضافه می نمایید.

  • می توانید تصویر مورد نظرتان را از رایانه تان بکشید و رها کنید.
  • می توانید از قسمت shapes image upload تصویر را وارد کنید.
  • بعد از وارد کردن تصویر، اندازه آن را تغییر و آن را روی طرحتان قرار بدهید.

شروع کار با برنامه و آموزش فیگما راحت است، اما باید مواردی را یاد بگیرید تا بتوانید بهتر و بیشتر از این برنامه استفاده کنید. وقتی با اصول اولیه کار با اشکال، تصاویر و متن در فیگما آشنا شدید، به راحتی می توانید کار نمونه سازی وب سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و بسیاری موارد دیگر را شروع کنید.

امیدواریم از خواندن این مطلب استفاده کرده باشید. اگر هنوز هم سوالی در این خصوص دارید می توانید آن را در بخش نظرات همین پست از ما بپرسید. موفق باشید.

نحوه دریافت و استفاده از سیستم رزرواسیون نیرا

هر شخص حقیقی که بخواهد کسب و کار فروش بلیط هواپیما راه اندازی نماید ابتدا باید یک شرکت با موضوع فعالیت فروش بلیط هواپیما به ثبت برساند، سپس باید یک مجوز به نام مجوز بند “الف” از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت نماید که البته گرفتن این مجوز مقدمات و پیش نیازهایی لازم دارد که شرایط گرفتن مجوز بند “الف” را در نوشته دیگری به اطلاع شما می رسانیم.

بعد از گرفتن مجوز بند “الف”، شرکت های هواپیمایی مجاز هستند تا دسترسی به سیستم فروش بلیط هواپیمایی خود را در اختیار آژانس های هواپیمایی قرار دهند. البته ایرلاین ها برای دادن این دسترسی از آژانس های هواپیمایی ضمانتنامه  بانکی می گیرند که هم گرفتن مجوز بند “الف” و هم گرفتن ضمانتنامه برای اغلب آژانس های هواپیمایی کار دشواری است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دوره ی آموزش نیرا با ما در تماس باشید.

 آموزش UI

 

آموزش UI

به دلیل وجود کلمه طراح یا طراحی، گاهی اوقات رابط کاربری زیرمجموعه هنر و دیزاین قرار می‌گیرد. بزرگترین دانشگاه‌های جهان، مثلا ام آی تی، طراحی رابط کاربری را در شاخه علوم کامپیوتر ارائه می‌کنند.

حال باید ببینیم تفاوت طراحی گرافیک یا طراحی بصری Visual Design با طراحی UI چیست و چرا نمی‌توان آن را زیرشاخه هنر طراحی دانست؟

کسی که رابط کاربری طراحی می‌کند، باید با اصول گرافیک آشنایی داشته باشد. با این حال، هدف اصلی‌اش طراحی یک نرم‌افزار یا یک و سایت زیبا نیست. بلکه می‌خواهد محصولی طراحی کند که کاربران بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند و به هدف خود برسند.

در حقیقت طراح UI از اصول گرافیک و زیبایی‌شناسی در راستای ایجاد کاربری آسان استفاده می‌کند. مثلا برای این که یک گزینه به راحتی در معرض دید کاربران قرار بگیرد، از یک رنگ خاص در طراحی آن استفاده می‌کند.

برای روشن‌تر شدن موضوع، سایت‌هایی را به یاد بیاورید که ظاهر خوب و کاربری بد دارند. مثلا سایت‌هایی با رنگ‌بندی زیبا که طراحی منوی آن‌ها پیچیده است. برای پیدا کردن یک مورد خاص کاربران را مجبور به زدن چندین کلیک می‌کنند یا باعث سردرگمی آن‌ها می‌شوند.

دوره آموزشی UI در آکادمی سیتی نت با کیفیت بالایی برگذار می شود و می توانید برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

تفاوت UI و UX؟

همه ما می‌دانیم که UI و UX با هم تفاوت دارند، اما خب خیلی‌ها این دو مفهوم را به‌اشتباه به‌جای هم به کار می‌برند. پس بگذارید یک‌بار دیگر تعریف کوتاهی از هر کدام داشته باشیم.

UI یا رابط کاربری به مجموعه ظاهری صفحات، تصاویر و المان‌های بصری – مثل دکمه‌ها و آیکون‌ها و ... گفته می‌شود که کاربر برای تعامل با یک دستگاه یا برنامه از آن‌ها استفاده می‌کند.

منظور از UX یا تجربه کاربری هم آن تجربه و حسی است که کاربر در هنگام تعامل با بخش‌های مختلف از محصولات و سرویس‌های یک شرکت (قبل از استفاده، هنگام استفاده و بعد از آن) دارد.

 LinkedIn برای کدام دست از افراد کارایی دارد؟

 

LinkedIn برای کدام دست از افراد کارایی دارد؟

اصلی‌ترین زمینه برای استفاده از لینکدین، زمانی است که تصمیم به فروش و بازاریابی دارید. البته این نکته را در نظر بگیرید که این فضا برای تک‌فروشی مناسب نیست و نمی‌تواند خیلی کارآمد باشد. در حقیقت این سایت می‌تواند برای شما شبکه‌ای از مشتریان را ایجاد کند تا بتوانید از طریق آن‌ها و فروش محصول مورد نظر، به سود بسیاری دست پیدا کنید.

البته دقت داشته باشید که زمینه استفاده از LinkedIn تنها به این مورد ختم نمی‌شود. برای مثال اگر شما کارفرما هستید و می‌خواهید نیروی کاری مطمئن استخدام کنید، این فضا می‌تواند به کمک شما بیاید یا حتی می‌توان به کارایی آن برای افرادی که تصمیم به مهاجرت نیز دارند، اشاره کرد. با این اوصاف، لینکدین یک سایت بسیار کارآمد است که ویژگی‌های گوناگونی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید از طریق آن ویژگی‌ها به هدف مورد نظر خود دست‌یابید. دوره آموزش لینکدین را در آکادمی سیتی نت از دست ندهید.

آمارهایی که از لینکدین به‌دست‌آمده

سایت LinkedIn برای اولین بار در سال 2002 راه‌اندازی شد و اکنون 630 میلیون نفر عضو حقیقی و بیش از 9 میلیون نفر عضو حقوقی دارد که این نه میلیون را می‌توان کارخانه‌ها، شرکت‌ها، ادارات، دانشگاه‌های معتبر و بازرگانان در نظر گرفت. همچنین در این سایت، روزانه بیش از یک میلیارد جستجو در رابطه با کار و بیزینس صورت می‌گیرد و همین موضوع باعث شده که لینکدین را بزرگ‌ترین و کارآمدترین مجمع برای بازاریابی در نظر گرفت. دقت داشته باشید که حتی در برخی از موارد، کارفرما آگهی خود را تنها در این سایت منتشر می‌کند، زیرا می‌تواند از طریق امکانات آن به شناخت کامل نیروی کار خود برسد.

برگرفته از وب سایت آموزشی https://citynetacademy.ir/