در انتهای هر سال با شروع سفرهای نوروزی یکی از مقاصد مسافران در کشور جزیره کیش است. وجود جاذبه های توریستی فراوان سالانه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به این جزیره می کشاند و جا از انتخاب پرواز و هتل، اجاره ماشین در کیش نیز یکی از دغدغه های مسافران است.

در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی بهترین سایت های اجاره ماشین در کیش بپردازیم، تا اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید بتوانید با کمترین هزینه بهترین سرویس را در ضمینه اجاره خودرو در کیش دریافت نمایید. درانتها نیز به معرفی چند سایت برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما پرداخته ایم.

 کیش آنلاین – Kishonline.com

یکی از بهترین سایت های اجاره ماشین در کیش سایت کیش آنلاین است. دارای مجوز از سازمان منطقه آزاد کیش است و با انواع خودرو های روز دنیا به یکی از بهترین سایت های اجاره ماشین در کیش تبدیل شده است. پشتیانی 24 ساعته و ساعت کار طولانی از ویژگی های این سایت در ضمینه رنت ماشین در کیش است. تمامی ماشین ها دارای بیمه بدنه میباشد و نظم موجود در ارایه خدمات در کیش آنلاین آن را به یکی از درخشان ترین سایت های اجاره ماشین در کیش تبدیل کرده است.

کیش اسپید – Kishspeed.ir

از اولین سایت های اجاره ماشین در کیش است. اگر بهترین نباشد بدون شک در لیست بهترین سایت های اجاره خودرو در کیش قرار میگیرد. تنوع ماشین ها، بهترین تیم پشتیبانی، خدمات متنوع از جمله اجاره موتور در کیش و اجاره قایق در کیش از جمله خدمات کیش اسپید است. با گفتگویی که با اعضای رزرو و پشتیبانی سایت کیش اسپید که داشتیم متوجه شدیم بسیار با صبر و روی گشاده به تمامی سوالات ما در مورد رنت ماشین در کیش پاسخ دادند. پس حتما در لیست بهترین سایت های اجاره خودرو در کیش نوروز 1401 قرار میگیرند.

کیش یک – Kish1.ir

بیشترین تعداد ماشین برای اجاره و کم یاب ترین و خاص ترین ماشین ها برای رنت در کیش متعلق به سایت کیش یک است. برای اجاره ماشین در کیش یکی از انتخاب های مناسب و به صرفه است. دارای مجوز اجاره ماشین در کیش از سازمان منطقه آزاد کیش است و علاوه بر اجاره خودرو در کیش دارای بخش اجاره لیموزین در کیش و اجاره موتور در کیش نیز است. برای سفر به جزیره کیش در لیست بهترین سایت های اجاره ماشین در کیش قرار میگیرد.

ممدلی – Mamdali.com

سایت ممدلی از زیباترین و جدیدترین سایت های اجاره ماشین در کیش است. با وجود نوپا بودن از لحاظ کارایی و به روز بودن بالاترین امتیاز را دربین دیگر سایت ها به خود اختصاص داده است. برای رزور خودرو و اجاره ماشین در کیش میتوانید به این سایت مراجعه فرمایید. تمامی ماشین ها در این سایت دارای بیمه بدنه هستند و علاوه بر اجاره خودرو در کیش خدمات اجاره قایق در کیش و اجاره موتور در کیش و اجاره لیموزین در کیش در این سایت وجود دارد.

بلیط لحظه آخری کیش

کیش آنلاین از قدیمی ترین و بهترین سایت های بلیط لحظه آخری در میان سایت ها است. ارزان ترین قیمت ها در کنار پشتیبانی 24 ساعته و ساعات کاری بالا برای فروش بلیط لحظه آخری از ویژگی های این سایت است. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید پیشنهاد ما برای خرید بلیط لحظه آخری کیش  سایت کیش آنلاین است.

یکی از شلوغ ترین مسیرهای پروازی در کشور به سمت جزیره کیش و از طرف کیش هست.

همین امر سبب شده در طی سال مواقعی که مسافر بیشتری وجود دارد نرخ بلیط حتی در لحظه آخر هم بالا باشد ولی برعکس بلیت لحظه آخری کیش در زمانی که تقاضا برای این مسیر کاهش پیدا میکند به میزان بسیار زیادی کم شده و بلیط ارزان کیش به وجود می آید.

بلیط هواپیما لحظه آخری

با چارتر کردن بلیط هواپیما توسط آژانس های هواپیمایی این شرکت ها مجاز به تعیین قیمت بلیت هواپیما در زمان های مختلف تا سقف معین می باشند.

حال در نظر بگیرید زمانی رسیده است که چارتر کننده نتوانسته است تمامی صندلی های پرواز را به فروش برساند.

همین امر سبب میشود تا قیمت بلیط پروازی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد تا انگیزه خرید توسط مسافر برای سفر با هواپیما به وجود بیاید.

و این امر به بلیت لحظه آخری هواپیما می انجامد.

برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری می توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن kish4.ir نرخ پروازها را چک کرده و در صورت تمایل خرید بلیط هواپیمای خود را از همان طریق انجام دهید.


توجه داشته باشید که نرخ و ظرفیت پروازهای لحظه آخری به صورت لحظه ای قابل تغییر است.

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما به صورت زیر اقدام کنید:


وارد اپلیکیشن یا سایت کیش آنلاین شوید.
- مبدا٬ مقصد و تاریخ پرواز مورد نظر را انتخاب کنید.
- از لیست پروازها٬ پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
- مشخصات مسافرین شامل نام٬ نام خانوادگی و کد ملی یا شماره پاسپورت را وارد کنید.
- یک شماره موبایل در دسترس جهت دریافت اطلاعات پرواز ثبت کنید و دکمه رزرو را بزنید.
- مشخصات پرواز انتخابی و مشخصات مسافرین را بررسی نموده و دکمه تایید را بزنید.
- پس از آن وارد درگاه پرداخت خواهید شد که پس از وارد کردن اطلاعات کارت و پرداخت٬ بلیط شما صادر خواهد شد.

پس از رزرو موفق بلیط٬ اطلاعات پرواز و لینک دانلود بلیط شما از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد.

بلیط لحظه آخری استانبول

برای رزرو بلیط استانبول با توجه به اولویت های خودتان برای تاریخ پرواز٬ ساعت پرواز و ایرلاین بلیط میتوانید بلیط استانبول را رزرو کنید. در سایت bono.ir همه پروازهای سیستمی و چارتری کلیه ایرلاین هایی که از شهرهای مختلف ایران مثل تهران٬ شیراز٬ تبریز٬ مشهد و اصفهان به مقصد استانبول پرواز دارند قابل رزرو هستند و امکان مقایسه پروازهای متفاوت از نظر قیمت٬ ساعت و شرکت هواپیمایی برایتان فراهم است. اگر برای یک سفر اقتصادی به استانبول برنامه ریزی میکنید و در جستجوی بلیط ارزان استانبول هستید بلیط چارتر استانبول معمولا از بلیط سیستمی استانبول ارزانتر است. شما با خرید بلیط لحظه آخری استانبول میتوانید تا حد زیادی در هزینه سفر صرفه جویی کنید. گاهی اوقات بلیط لحظه آخری استانبول در وبسایت بونو با قیمتی حتی ارزانتر از بلیط اتوبوس قابل رزرو میشود. کافیست هر از گاهی لیست قیمت بلیت استانبول در سایت یا اپلیکیشن بونو را چک کنید و کمی برای انتخاب پرواز انعطاف به خرج دهید.

در بیشتر روزهای سال امکان خرید بلیت لحظه آخری استانبول وجود دارد اما در برخی زمان ها مثل عید نوروز که میزان تقاضا برای سفر به استانبول بیشتر میشود و بالبع نرخ بلیط بالاتر میرود پیشنهاد ما این است که بر خلاف ایام عادی که هرچه نزدیکتر به زمان پرواز بلیط بگیرید شانس خرید بلیط ارزان استانبول و یا همان بلیط لحظه آخری استانبول بیشتر میشود٬ کمی زودتر اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول کنید تا با محدودیت پرواز یا نرخ بالا مواجه نشوید.